callecuttaaaa

Sho, tänkte börja blogga igen dååå, haha har sagt det några gånger nu, men har lite mer tid nu, för har inte så tajt i skolan längre!:) och jag ska fixa min header eller, måste hitta en som kan fixa den åt mig.. kan inte sånt däääär;) 
 
Men just nu så sitter jag i mitt rum och bara tänker, kan vara jävligt skönt ibland! Sov hos benjamin igår till idag, för han ska till sin pappa och där ska han vara tills på söndag... -.- skulle egentligen t Berlin igår, men ville stanna hemma och det va ett annat problem också men pallar inte skriva det här.. det är för långt.. och NEJ jag kan inte göra det kort, det går ikke! ^^
 
 
Men aa jag ska verkligen försöka eller jag SKA blogga varje dag! så mycke som jag kan! jag vet.. har sagt det ett antal gånger nu men ändå. Juste jag hade ju sagt att jag skulle radera alla inlägg och jag ångra mig, vill ha kvar alla minneeeeen^^ haha oherregud.. fattar inte vad det är med mig idag asso..  hahaha :'D 
nej men ni får hare så bra! 
Puss Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0