Tanken slog in just idag! ;)

image description
Nej men hade tänkt att börja blogga igen :)
men nu i helgen har jag vart med Mira,Markus och Patric :) det va mysigt.. :P hahah men jaa vi gick ut med björne och edward/edvard ?(S) och käkade pizza nere vid vinterhamn.. ja men deet har vart jätte trevligt att få vara där hela helgen iallafall.. förutom att det va lite sura miner i vissa tillfällen.. vi tittade på eurovision och SVERIGE VANN JU FÖRFAN!!! efter typ... ja många år tillbaka.... :P
men iaf.. så vet jag inte riktigt hur min vecka blir iallafall.. det börjar dåligt kan man säga!

Måndag: Skola först, sen så kommer mamma och hämtar mig kl kvart över 1 så ska jag åka på förhör..
Tisdag: Skola, sen åka in till stan med lovisa och sitta vid nån fin park vi hittar och typ ligga där och sola!:)
Onsdag: Skola, inget planerat än.. men kommer antagligen vara med lovisa igen! :)
Torsdag: Skola, Inget planerat (ska planera)
Fredag: Skola, Åka hem till mira, slagga där.
Lördag: Vara med mira och nån mer säkert
Söndag: Vara med mira, sen dra hem senare och hälsa på mamma :)

Det är min vecka! :) men nu ska jag göra mig i ordning! skola imorn! ;) puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0