Känner mig så jävla taskig..

Känner mig som en jävla idiot.. Alla mina närmaste vänner vet kanske att jag inte träffar min pappa så ofta längre om man jämför (s?) med hur mycke jag träffade honom förut.. va hos honom varannan vecka, och det är så jag och lina ska göra fortfarande men jag har inte viljan att åka dit.. För jag har mycke mycke bättre relation med min mamma, jag kan säga ALLT till henne.. Hon är som min bästavän som alltid finns där för mig oavsett vad.. För jag vet att hon aldrig kommer lämna mig,för att jag inte åker till pappa vill jag inte ta upp i bloggen.. Men jag mår inte så bra nu och har inte gjort det på typ 1 månad.. Och det är 1 anledning till att jag inte vill vara hos pappa.. För jag kan inte snacka med honom som jag kan med mamma.. Jag går med en klump i magen varje jävla dag i skolan för att jag inte träffar min pappa så ofta som jag gjorde förut.. Jag älskar min pappa så mycke som alla älskar sin egna pappa och det kommer jag alltid göra till den dagen jag slutar andas, men jag fattar inte själv vad som är problemet.. Aja men ni intresserar väl inte er så mycke om mitt liv.. Me tänkte börja blogga igen om 2 veckor.. Ville bara skriva av mig lite... Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0