Till dig mamma

Mamma,jag vet att du är jävligt sur på mig nu, men du borde väll förstå själv? för du vet vad jag mår dåligt över.. du vet ''S'' (inte sebastian) och det har hänt mira och samira massa saker också.. älskar dig och vill verkligen inte att det ska vara såhär.. och då kommer du säkert säga ''varför gjorde du inte som jag sa då... ''
jo för att jag och mira har viktiga saker att snacka om, och hon är den ända UNGDOMEN (s?) jag kan snacka med om såna saker, även hur mycke jag bråkar med dig så kommer jag alltid att älska dig mest av alla på denna äckliga jord.. har ingenting hemligt för dig, du vet att jag berättar ALLT för dig men du är liksom inte en ungdom och förstår mig liksom inte lika lätt typ.. vet inte hur jag ska kunna förklara.. men vill inte att du ska vara sur på mig iallafall, btw måste åka till haninge för att hämta mitt busskort Puss :*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0