Hos Mira och Samira!

Hejhej! just nu sitter jag hos Mira och Samira (hemma) vi tittar lite på tv ch väntar på att äti (mamma) ska komma hem.. men iaf, har svårt att ta ett beslut.. Vet inte om ag ska åka på konfa lägret eller åka till viktor.
Vissa vill att jag sa hänga med på lägret och andra vill att jag sa hänga med till viktor.. vetefan 
hur jag ska göra.. ;/
Juuuuuste, är vän med ebba igen! :) glad för det!:)) vi får hoppas att vi två inte börjar bråka igen! :O  
btw.. tänkte på en sak.. ska inte färga mitt hår nångång i sommar! så låta det bli lite blekt..  asså så att jag får ljusbrut hår igen! :)

Såhär ska ag ha det! saknar mitt hår.. :( klippte ju av det så har ganska kort hår nu.. :( och typ mökmörktbrunt hår med typ guldbruna nyanser.. (syns bara i solen) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0