Hos Mira o Samira

Sitter hos Mira o Samira med mica, vi ska dra in till staden om ungefär en timme och träffa Ludde, sen ska vi möta Kristian och söta Felica som jag har saknat sjukt mycke faktiskt ! :O men aa så kommer kristian och felica sova hos mira och samira, jag ska också sova där :)) en kille och många tjejer.. ojoj ;) haha nää jag skoja men, vi träffade ju kristian igår också, shiiiit asså jag dör, så jävla snygg! (A)
men ska fixa mig liten nu så ni får ha det bäst!
har tänkt på en sak... va ju AIKare förut när jag va mindre.. och har typ alltid varit det men är typ mest Djurgådare, men det går så jäääääääävla dåligt för djurgården så har typ alltid garvat när AIK vann över DIF.. såå är typ AIKare vafan? snygga färger har dom också ;)  har bestämt mig för ett lag nu, Det blir nog AIK. Så nu vet ni det.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0