...

Jag älskar dig och kommer alltid att göra, även fast jag säger att jag aldrig kommer ta tillbaka dig, och vet inte än om jag vill det heller.. du sa att du skulle finnas där för mig, men nej det gör du inte, när jag väl behöver dig så finns du inte där.. när jag säger till vissa personer att jag alltid kommer finnas där för dom, då finns jag där, men du är väll upptagen med din tjej,  vi träffades hela tiden förut, men inte nu längre, det ända man fick höra av dig när man fråga om du vill träffas så va ditt svar antingen ja men då kommer hon va med, eller nej för att du ska träffa henne, visst man vill och måste ju träffa sin tjej/kille, men man måste ju ha tid för sina vänner också, för tänk om du har dissat dina vänner för henne och en dag så kanske ni lämnar varann, då känner du ju bara ''varför dissade jag mina vänner för..'' när jag va tillsammans med sebastian så dissa jag inte mina vänner, eller jo kanske nån gång, men inte hela tiden för lovisa gillade inte han så mycke när jag vart tillsammans med han första gången men sen så ändrade hon inställing för honom och tyckte att han va okej, känns som om jag aldrig kommer vilja ha tillbaka mig för så som du har gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0