Allt det här ska jag göra/börja med..

VÄNNER

Har bestämt mig för att rensa lite saker ur mitt liv och börja tänka på fler viktigare saker, te.x som att jag måste rensa mina vänner, rensa bort dom falska och ha kvar dom äkta, har redan tagit bort 2 personer ur mitt liv och ni vet vilka ni är, det funkade helt enkelt inte längre.. Killen som jag tog bort ur mitt liv stog mig väldigt nära i somras, han va som min bror, det fanns INGEN annan än han som kunde göra mig riktigt glad, han va den snällaste personen jag nånsin träffa tills hösten då det hände nånting.. Hon kom in i ditt liv och allt hos dig ändrades du vart som en helt annan person på det sättet du betedde dig på, saknar verkligen den gamla personen av dig, Har sagt upp kontakten med dig nu för jag pallar inte med allt bråk som vi har haft/har, förlåt, men så som jag känner nu och det är sjukt jobiigt att skriva ner det här, för när jag sa till dig att jag inte palla med dig längre o att jag ville säga upp vänskapen, började gråta som fan, men ändå så har jag fortfarande inte viljan att ta tillbaka dig, inte hon heller, för att bli sur över en sån liten sak och därefter ljuga och säga att jag är en fjortis som jag äns inte är ,  tycker det är lite lågt av er att äns säga så, men aja pallar inte
 skriva mer om det. 
 
SKOLAN

Den andra saken jag måste ta tag i är i skolan, ligger sjukt mycke efter.. eftersom jag har vart sjuk, haft det jobbigt osv..  har verkligen inte pallat göra nånting från skolan.. ångrar det sjukt mycke att jag inte gjorde ett skit, istället för att åka hem efter skolan och bara göra dom där fucking läxorna.. men ska börja ta tag i allt nu och gå på studietiden varje onsdag. Jag har bestämt mig nu, och har lovat mig själv.


Kommentarer
Postat av: Jojulolia

Det är bara att kämpa på! 8an blir tydligen värre och mycket svårare med betyg och allt skit. Så det är bra att du börjar kämpa redan nu!!!!! ;)

2012-03-06 @ 21:47:38
URL: http://papill0n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0