Ligger in tha bed

Hejhej,just nu så ligger jag i sängen.. Glömde att jag inte behövde gå upp så tidigt idag som halv 7.. Ska ju bara göra ett prov idag och sen ska jag åka på ett möte i gurra:) har redan vart på ett förhör och det gick bra faktiskt!:) skit snygg polis vare också;) haha men aa sen efter jag har vart på djurö så åker jag hem, är hemma ett tag tills Samira och Calle har slutat.. Och sen så ska vi
möta upp oliver nånstans.. Btw ser
Fan fram emot helgen!;)

Fredag: Vara med Calle,Samira och Oliver.
Lördag: Träffa Mira i stan, för hon Åker till brandbergen idag, det va fan längesen jag var där med Mira.. Men aja..
Söndag: då blire RixFM med Samira,Mira,Sebastian och kanske Alexander, sen kanske vi träffar Kristian också!:)

Men aa så ser min helg ut iallafall, 6 dagar tills det är sommarlov! Sjukt skönt ju! Haha mitt sommarlov kommer bli så jävla grymt asså! Men aa efter skolavslutningen så åker vi vidare t grisslinge havsbad (s?) och där är det schools out!:) så
Vi kommer väl vara där typ.. Alltså jag Samira,Mira och några andra säkert, men ska tagga nu, ni får ha det bra! Puss puss:*❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0