♥Till dig Emma Kainulainen♥

Emma, Försök att gå vidare, jag vet hur du känner just nu jag har själv vart med om det..
Det är ett helvete! men det ända jag försökte göra va att va med mina vänner mycke så jag kunde tänka på någonting annat och ha kul, ist för att sitta hemma o deppa hela dagen och bara vilja dö.
Han förtjänar inte dina tårar, Försök bara att glömma honom, Hatar verkligen att se dig gråta,Mår så jävla dåligt över det.. Älskar dig, som min egna syster och Vill verkligen att du ska klara dom här dagarna..
Det är nu du måste försöka stå på egna ben, gå vidare i livet och förtsätta lyckligt utan honom.
Du har dina vänner, och du har mig som du kan få hjälp av.
Älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0