Svaren.

 

Anonym om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Vem är din bästa vän?

 

Sv; Har ingen ''bästavän'' har bara jävligt bra vänner :)

 

 

 

Storasyster om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Men gud vad sitter ni och kommenterar till min lillasyster? "visa tuttarna oftare i bloggen" HON ÄR 14 ÅR BAST. Så fuck you och kolla redtube eller nått istället.

 

Sv; Hahahah söt du är lina :)

 

 

 

 

Emma om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

HUR KÄNNS DET ATT VARA EN RIKTIG FJORTIS NU? :D :D :D <3

 

Sv; JÄVLIGT bra faktiskt! <3

 



................ om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Hur kan du va så fin? Älskar ditt utseende! <3

 

SV; Föddes så ;)

 

 

 

Lukas om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Kan inte du visa dina tuttisar lite mer på bloggen skulle bli sjukt glad???? Snälla<33333333333

 

Sv; Nej, varför skulle jag.

 

 

 

 

Lilla jag? om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Har du och Micke Strömberg något på G eller? Hela värmdooooo pratar om det!

 

Sv; haha jaha.. :P Nej verkligen inte.. xD

 

 

 

- om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Har du å Hampus någonting på G?

Sv; Nej, det har vi INTE! vi är bara vänner.

 

 

 

 

Håkan om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

1. Hur känns det att vara oskuld när du har knullat?

2. Hur kan du väga 74 kilo och ändå se så smal ut? Photoshopar du dina bilder eller?

3. Vill du ha sex med mig?

4. Hur känns det att vara 15 år och oskuld?

5. Blir du mobbad för att du är oskuld?

6. Har du haft sex med någon lärare någon gång?

7. Hur mycket äckel päckel har du i kroppen för att du röker? VEEEETTTTT DUUUU DETTTTTT!!!!??????

8. Tycker du fortfarande om mig även fast jag skriver så konstiga frågor?

PUUSSSSS

 

Sv; 1. Man är inte oskuld om man har knullat?

2. Väger fan heller 74 kilo, och nej jag photoshopar inte mina bilder?

3. Nej.

4. Är inte 15 och är inte oskuld.

5. Är inte oskuld.

6. Nej.

7.  Ja det vet jag men det är ju min ensak om jag röker eller inte ellerhur? så bry dig inte om det lilla du.

8. Fu.

 

 

 

Emma om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

VEM ÄR DU KÄR I?

Sv; Ingen :)

 

 

 

Dennis om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

har du någonsin haft en könssjukdom?

 

Sv; haha nej

 

 

 

Anonym om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Har du någonsin varit full?

Röker du?

Använder du droger?

 

Sv; 1. Ja

2. mm ibland så..

3. nej?

 

 

 

 

Anonym om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Hur många har du hat sex med?

 

Sv; 2

 

 

 

Anonym om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Vem är din första riktiga kärlek?

 

Sv; Den som jag verkligen ÄLSKADE... Sebastian.

 

 

 

 

Tobias om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Hur gammal va du när du förlora oskulden?

 

Sv; 13

 

 

 

 

Emma om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Hur känns det att fylla 14 imorgon? ;)

en riktig liten fjortis snart :) Hihih (a) Älskar dig gumman! <3

 

Haha lite sent då men... Bra :) Älskar dig också :)<3

 

 

 

 

Anonym om Fråga vad du vill, Fråga många saker!:

Hur kan du vara så jävla snygg och sexig fast du bara är 14 år?

 

Sv; Bara e så :)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

FUCK YOU BROO!!!! :(

DU SVARADE INTE PÅ EN FRÅGA!!!! :(

DEN FRÅGAN JAG VILLE VETA MEST, FTTUNGE! <3<3<3

2012-01-22 @ 20:00:43
URL: http://kainu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0