Sängen.

Hejhej, har precis vaknat, vaknade av att emma kom inspringade till mitt rum och skrek ''CISSI CISSI, JAG MÅSTE BERÄTTA EN SAK!'' mohaha ni får inte veta vad hon sa ;)
men jaa tack emma för att du väckte mig iaf... ska inte sova bort hela dan :P
haha men jaa vi sitter i sängen och inte gör nånting, men vi får se om jag skra träffa en idag, ska messa han vid 1 :)
haha vi satt och chatta igår om att jag  börja gråta till en film, men jag sa att han skulle komma och gråta med mig.. :P men det ville han inte men han ville minsann komma om han skulle trösta mig .. :P
haha gullig grabb men jaa iaf orkar inte blogga just nu.. ni får ha det bäst så bloggar jag mer ikväll om dagen :)♥
(bildbrist)
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0