Samuel Roos

Samme, förförsta gången som jag träffade dig och ''pratade'' med dig, va i midsomras, tyckte att du va en jätte snäll o söt kille, fick en sånhär känsla av att jag verkligen ville bli vän med dig o lära känna dig, la till dig som vän på fb och så frågade jag dig om du skulle komma på linas och malins fest, och därefter så hade vi börjat snacka mer och mer med varann, sen på ''festen'' hemma hos mig o lina så gillade jag dig, och den kvällen hände det en grej mellan oss,
som jag tror båda ångrar i stort sätt.
Sen senare på sommaren så hade vi blivit bättre o bättre vänner, du började lära känna lovisa o mira genom mig, men sen hände det nånting vi början av vintern typ.. hade fått upp mina känslor för dig igen, och du började lära känna ebba, vart ganska sårad just då, för visste redan då att det skulle hända nånting mellan er nångång..
grät många gånger över just det, mådde verkligen inte bra då..

Och samme, nu har vi bråkat 2 gånger, vill inte bråka med dig, för mår verkligen inte bra utav det.. behöver dig vid min sida faktiskt, det va bara du som kunde göra mig glad när jag va ledsen i vissa tillfällen, det va bara du som kunde förstå mig just då.
Saknar dig vid min sida.. nu när du är tillsammans med ebba så kommer du inte ha lika mycke tid till att träffa mig o några andra längre, men så är det med alla som skaffar sig en tjej/kille, vill bara att du inte ska glömma sommaren då vi träffades typ hela tiden, o när lovisa va med o allt.. du vet inte hur jävla svårt det är att skriva det här, mår verkligen dåligt över det jag gjort mot dig,förlåt för allt.. :/ Älskar dig och kommer alltid att göra min vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0