Hahahahahah!

118800 är så jävla sjuka asså!
Jag: (skickade en bild på mig) vilken kändis ser jag ut som?
118800: Du är helt galet lik Megan Fox och du är också helt galet snygg!
Din stil,ditt hår och dina kläder är så snygga som det bara kan bli!
Dagens snyggaste tjej i alla kategorier!
Kramar från Pontus på 118800. Ha en toppendag!
Jag: Ojoj;) sexy ;)
Den där pontus: Haha jaa, det är det väll ;)

Jag: Men vem är Cecilia Edler då?
118800: Hon är den mystiska mörka skönheten som lamslår alla med sitt blotta närvaro och
pumpar ut energier
som får dem att bli knäsvaga. Alla killar och hälften av tjejerna har någonsin fantiserat om att vara nära henne. Vore hon ett djur skulle hon vara en ståtlig tigrinna iförd strasshalsband liggandes framför en öppen spis - Mjau!


Den här bilden skicka jag, ser fan inte ut som Megan Fox -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0