Gott Nytt År!

Lite sent men men.. :P
eller nej, faktiskt inte.. men jaa.. igår va jag hemma hos min moster, vart lite lite packad.. haha ringde ju hampus kl typ halv 2 haha han va typ också packad.. :P vi satt typ och snacka om hur man sa ord och massa grejer.. inget liv eller vadå? :P
Haha men jaa iaf.. igår så tände vi lite fyverkerier (S?) och owe sa att jag skulle hålla i en jävla sprutande eld grej..
Så började den gnistra o grejer.. satt då skaka jag på den för att det jag trodde det skulle bli bättre? men ist så gick den av och då fick jag lite eld innanför jackan.. satt då kom det lite på mitt hår också.. såå mitt hår brändes upp lite.. men det va inte mycke alls! :D
Har iaf skrivit det jag tycker, tänker och hur jag mår till en person, och den personen svara på det, så hoppas att det blir bra mellan oss, hoppas jag verkligen för saknar den ''personen'' sjukt mycke!
haha jaa, men kanske blir en lite nyare person nu osv.. (på ett bra sätt). jaa så ni får väll se hur det blir, och nu ska fan 2012 bli ett sjuuuuukt bra år!
Glömma allt det dåliga från 2011, och påbörja ett nytt år med alla mina söta vänner som jag har :)
Men jaa, ni får ha det så bra och hoppas ni får ett bra år ni också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0