:)

Hejhej! :)
Kom precis hem, har vart i nacka.. gick till mammas jobb och väntade tills hon sluta, sen bytte vi ut min mobil.. :)
Sen såå ringde samme, han sa att han va påväg från stan och frågade om han skulle komma till nacka eller inte och då sa jag att han skulle komma! :) satt jag gick ut och skulle möta honom, sen så gick vi tillbaka till min mamma, och jag köpte bara byxor idag faktiskt! :)
Men så tog vi bussen hem och mamma skulle väta på owe, satt vi tog bussen hem och vi har retat varann hela vägen.. :P Sen gick jag av bussen och då träffade jag Pontus! :) har inte träffat han på skit länge! haha men vi snackade bara lite snabbt sen skulle jag dra hem :) Vågade fan inte gå i mörkret.. satt ludde ringde mig, och såklart så ska han säga att det är en kille som ska döda mig.. vart skit rädd och höll på atthalka HELA vägen! men ska dra nu, satt hare så bra!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0