Dom som gillar fram till 20:00 skriver jag en inlägg om på bloggen.

Sofie Hammarström, JÄTTE SÖT!!
och jätte snäll , vill lära känna bättre! :)♥
Ludvig Andersen, Jätte snäll och söt kille som jag bara har träffat 1 gång då men
iaf, har messat med han mycke osv.. vill lära känna bättre! :)♥
Martin Sidén,Världens snällaste!
Alltid glad och jaa :)♥
William Von Ahn, Har inte träffat på länge, har typ tappat kontakten med honom..
saknar honom ganska mycke, men jaa han är jätte snäll kille♥
Ebba Öding, Min älskliiing!
Älskar henne nått enormt!♥
Robin Åkerstrand, En jätte snäll kille, som hjälper mig
genom saker, En kille man kan lita på ♥
Agnes Mellberg, Jääätte snäll och söt tjej,
hah kan va så jävla sjuk ibland.. :P♥
Tim Karlsson, Är en jätte söt och snäll kille,
umgicks med han ganska mycke i somras
Men gör tyvär inte längre♥
Vilma Nylander, en jätte snäll och söt tjej
som går i min skola :)♥
Anders Thonberg, mitt exex.. :P
haha men jaa han är jätte snäll :)♥
Leo Åhman, en jätte snäll och söt kille,
Btw, snacka seriöst med lina,
Du borde väll själv förstå att
hon inte vill vara ovän med dig.♥
Camilla (milla) Elofsson, Är sjukt söt, klipper jätte fint också! :)♥
Alexander Thorgren, Är en jätte snäll och söt kille i min klass :)♥
Min allra bästa killkompis, saknar honom jätte mycke:/
han finns alltid när man behöver en.♥
Sigge Labor, Jätte snälla :) går i min klaaass, sjukt rolig ! :P♥
Lovisa Lindstaf, är en person som jag verkligen älskar, saknar henne nått enormt..
Och vill verkligen bli vän med henne igen, vi va verkligen bästavänner tills 2010/2011
Jag svek henne och vi gick åt två olika håll..
Saknar alla minnen med henne, börjar gråta varje gång jag tänker tillbaka då vi va varje dag..
mår verkligen skit lver allt jag har gjort mot dig..
Vill bara att det ska bli som förr, då BARA du och jag va VARJE dag.
Älskar dig Lovisa, och vill verkligen att det ska bli som förr,
men kommer nog aldrig få tillbaka dig efter allt jag gjort..
Du vet inte hur sjukt dåligt jag mår, gråter tillochmed nu.
skulle kunna göra allt för att få tillbaka dig till min bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0