Det verkar som om jag aldrig kommer få tillbaka dig..

Om du nu verkar lita mer på nån jag bråkar med, så vet du ju inte om dom har rätt eller fel.
För du vet det finns personer som hittar på en massa bullshit för att göra så att den andra personen inte har några vänner kvar. men tur som va så tror mina vänner på mig, men du verkar ju inte göra det.. för jag sa det bara till 1 person! inga fler. Och du verkar ju inte vilja prata ut om saken heller, för det FINNS saker att prata ut om.
Men antar att du inte kommer godkänna min förlåtelse.... det va i somras, och har inte snackat ett SKIT sen efter, för du vet inte hur dåligt jag mådde efter det... Och mår verkligen skit nu.. Gråter mig till sömns VARJE fucking natt.. hatar verkligen det. Du va den jag ställde upp för, Du va min käraste vän.. men tydligen så är du inte det längre.. är verkligen ledsen över att jag inte kan kalla dig för bror/finaste vän längre.. Hoppas du får ett bra liv nu, är inte ironisk för att vara taskig då.. är seriös.. Hejdå :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0