Dag 2 - Min första pojkvän.

Haha, ehm.. jaa.. kan ta min första pojkvän som jag ÄLSKADE på riktigt.
Han heter Sebastian, och han är jämn gammal med mig, vi började lära känna varannn genom Tim.. blablabla så vart vi tillsammans och hade det lyckligt tills jag sa att han skulle hitta en annan och att jag aldrig skulle ta tillbaka honom. vilket jag ångrae efter sommaren, men jaa så är det men har glömt han nu eller man glömmer väl aldrig den man förlorade oskulden med då men, jaa jag gillar inte han länfre iaf tror vi vart tillsammans den 18/03- 2011 och gjorde slut för SISTA gången den 13 nånting 2012 tror det va i juni eller juli .. vet inte.. :P
aja det va det.
Puss Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0