Blev ingen fitt skola idag..

jaa, som sagt fick migrän anfall.. satt sov från kl halv 8 tills nu.. det ar gått över liiite.. har fortfarande ont i huvet när jag rör det snabbt.. men jaa kan berätta vad jag gjorde igår då..
Åkte faktiskt hem til hilda :) haha  vi satt på Chatroulette, haha då kommmer Alex,Johan, Thomas och calle.. haha shit. :P
ehm men jaa.. och så satt vi där.. och såklart vare jag som fick sitta framför datorn och visa mig.. asså visa ansiktet. inget annat! sen hade vi typ tredje världskriget.. haha calle fick smink på sig o de.. tulle.. xD
men jaa före det så va jag i skolan.. snackade med nina ogrejer.. men ja.. det gick faktiskt bra för mig i matten! ska ta fram pappret nnu och läsa på till provet imorn..  aa juste! Vill gratta min kära vän! som har skaffat flickvän :D Grattiis Ludde! :D men ska dra nu :) , så hare så bra sötnosar! :)
Puuss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0