Facebook

  • My Mossberg: En tjej som jag inte käänner men går i min skola, säkert jätte snäll.
    Lina Edler: Min störda men ändå sjuk fina syster, finns för dig i alla lägen, Älskar dig♥
    Hampe Brandt: Jobbig.. haha ne men ibland kan du vara jävligt störande men du är min bästa killkompis, finns där i alla lägen, hjälper mig genom saker osv.. och lär dig att gå på lektiornena! -.-♥
    Sandra Nyholm: Min älskling, Luktar så sjuuuukt gott! En person som jag kan berätta många saker till, älskar dig ♥
    Jennie Bridell: En sjukt fin o lång tjej, går i min skola verkar vara sjukt snäll o rolig :)
    Sofie Hammarström: Snyyygg chey! jätte snäll,  tycker vi borde ses snart!♥
    Agnes Andersson: En tjej jag gärna skulle vilja lära känna, men är inte rätt tillfälle just nu om man säger så.. men söt. :)
    Mira Ahlgren: Du va min bästavän i somras, snackade med dig om allt, och du hjälpte mig när jag hade det svårt. Kan snacka med dig nu också, men har sjukt underbara och roliga minnen tillsammans med dig, Sen så började vi bråka, mådde verkligen inte bra utav det, låg efter i skolan för att jag inte va i skolan pågrund av det.. men på min födelsedag så fick jag den finaste presenten som man nånnsin kan få, jag fick tillbaka dig, och vi snackade i typ 1 timme, kunde börja älska mitt liv igen Älskar dig vännen♥
    Markus Uddman: En jätte söt kille som jag o mira träffade på techno mässan/kyrksaken.. håller lite smått kontakt med honom nu, jätte snäll e han också :)♥
    Ellinor Nyberg: söt och snäll tjej, skulle vilkja lära känna :)
    Julia Blomstrand: En barndomsvän, vi hittade på sjukaste grejerna när vi va mindre.. :P
    vill gärna träffa dig snart .. :P♥
    Malin Wiberg: Jaa, en tjej som går i min skola, vi gick i samma innebandylag förut.. :)
    Christopher Storken Ornered: Storkeeen juuuu! Jätte snäll, linas vän, aldrig träffat men ändå.. :P
    Tintin Larsson: En jätte söt tjej som har fint hår, känner inte tyvär.. :)
    Oscar Moppfarsan Eldén: Sjuuukt snäll kille, skön humor som fan!♥
    Andrea Nordqvist: Snäll tjej som går i min skolan.
    Emma Kainulainen: EN PERSON SOM KLIPPTE AV MITT HALVA HÅR! söt, en tjej som jag kan prata med, Älskar dig sis ♥
    Lillerik Marttsson: En jätte snäll kille, som jag har lovat att vara snäll emot.. :) Skön humor.. :)♥
    Robin Åkerstrand: Söt o snäll kille, du är nog den som förstår mig bäst ♥
    Samira Ahlgren: Bråkade med förut, men har blivit vän med dig nu, och är jätte glad för det :) finns för dig i alla lägen, det vet du ♥
    Ebba Öding: Va rolig att umgås med, bråkar med dig nu så finns inte så mycke att säga, vill gärna prata ut om saken ♥
    Malin Johansson; Min älskade syster, finns för dig i alla lägen Älskar dig♥
    Leo Tjorven Åhman: Jätte snäll o söt kille! :) skön humor, och en person som man verkligen kan garva med :P♥
    Veronika Undin: Känner inte, men jätte söt och säkert jätte snäll, vill lära känna :)
    Anders Thonberg: Haha min lilla vän:) söt och snäll kille med bra humor :)
    Mikaela Misscha Karlsson: Kan prata med henne om ALLT, Jätte snäll o söt chey ♥
    Tora Printz: Gick i min klass förut, men bytte. snäll :)
    Matilda Löfblad: Snäll tjej som går i min skola :)
    Felix Håkansson: En kille jag umgicks med väldigt mycke förut med några andra, saknar dig vännen, men en jätte snäll o söt kille, haffa tjejer ;)
    Filip Dannelind: En kille jag o mira träffa på techno mässan/kyrksaken, är vän med Markus.. men snygg kille, sjukt snäll, haha sjuk humor,jaa finns fler saker att säga om honom, men det får ni inte veta ;)♥

    Rebecca Denijs: Snäll o söt tjej, känner inte så jätte bra, men jaa går i min skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0