Sjuk..

Hejhej, ligger hemma brakförkyld och harr värsta hostan.. nej men tror inte att det blir nått för mig idag, sk väl bara ligga hemma och friska upp mig, lina ligger hemma också och har halsfluss så hon tar typ fått tabletter som hon ska ta varje kväll och morgon.. men hon mår typ  as illa av dom så hon har vart nära på att spy.. fyfan.. hahahah igår så va jag ju på lasedome.. när vi skulle hem så skulle mira sätta sig på bandet där man håller i sig när man åker rulltrappa, och det va ganska långt ner så hon satte sig och då typ gled hon skit snabbt ner, hahaha  och längst ner finns det ju en ''stopp'' knapp och hon  kom åt den när hon kom ner.. så den tvärstanna typ.. och jag har aldrig garvat så mycke i mitt liv asså.. det forsade med tårar av att jag skratta så mycke, alla tittade på mig i tunnelbanan.. liiiite pinsamt meeen.. :P  men aja ska nog sova nu.. (y)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0