Min största önskan..

Det jag önskar mig mest av allt, är att bara stå på ett högt jävla berg, så man BARA ser vattnet (inga; berg,träd eller nått annat.. när det är solnedgång helt själv, tänka över livet osv.. fan va skönt det skulle vara..
Eller få stå där med sin ''drömkille'' och säga ''jag älskar dig''. skulle göra mig lyckligast på jorden om jag fick uppleva känslan av att stå där o säga saken eller att tänka över sitt liv, vad för fel o rätt man har gjort, och hur man kanske kan lösa den saken utan några problem..


Mitt liv...
I mitt liv så mår jag inte alltid bra som alla kanske har märkt.. men tänker inte snacka med en jävla lärare om nånting.. vill inte snacka med nån.. visst alla säger att det är bra att snacka ut om saken, och få ur sig det man har som är ''instängt'' men jag kan ALDRIG få ur mig den här saken som finns inom mig, har mått dåligt över det i kanske 2 år nu.. har blivit värre och värre.. men just nu så har det stannat på en plats där det är sjukt dåligt..
vill inte ta livet av mig eller nått.. för jag har alla mina vänner som jag älskar enormt mycke, och jag kan väl hålla med om att jag har blivit lite mer drygare det här året.. men det är just det som är grejen, när jag mår dåligt så blir jag dryg.. så om ni läser det här så vet ni nu varför jag är dryg.

Puss


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Det är jag som står där vid dig när du säger det.

2012-02-16 @ 20:17:57
Postat av: Din mamma

Aaa jag med! Jag är också han du säger det till...

2012-02-16 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0