Laserdome

Heeeej :)
Ligger i sängen nu och ska precis messa klart med sötnosen sen ska jag sova tänkte jag! :)
meeen jaa gick till vårdcentralen idag och titta om jag hade fått streptokocker (halsfluss) alltså streprokocker är som halsfluss men om man inte har några halsmandlar, som inte jag har, operera bort dom för dom typ kvävde mig.. men jaa hade inte streptokocker såå det va skönt, men har fortfarande sjukt ont i halsen, tror jag börjar på feber nu också.. vill inte.. :(
Men iaf, idag har jag varit på Laserdome med konfan och ledarna :) sjukt kul men lite tråkigt.. alla sköt mig och mira HELA tiden fick aldrig chansen att skjuta.. men fick typ bara 234 poäng.. jag vet jag är dåligt.. :P
nej men nu ska jag svara på ''hans'' sms, för annars kommer han tro att jag sover :p såå ni får ha det så bra så bloggar jag imorrn :))

Puuss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0