Efterlyst.

Tittar på Efterlyst med mamma just nu:) fyfan vilka folk det finns i världen asså.. -.-' men jaa det har vart en helt vanlig skoldag idag.. efter skolan så gick jag, mira och Viktor L till djurö kyrka och tog bussen därifrån istället.. :P men sen åkte jag hem.. men sen åkte t stavsnäs och träffade mira o ida.. :) sen mötte vi viktor igen, och därefter så gick jag och mira upp till Jim där Mikkis,Emilia och Thomas va :) sen drog jag hem med halv 8 bussen :) så har min dag varit!:)
Filip ville att jag skulle göra ett inlägg om honom.. :P
haha en sköön grabb, mitt lilla mongo.: :P vet inte vad ska skriva om dig vafan.. :P men ska träffa han och filips lilla vän markus, hahahah lilla o lilla.. han är äldre än mig.. men vafan.. Filip är bara lite sjuk i huvudet ibland, men annars så e han GANSKA normal.. :P orkar nt.. :P
shiit.. saknar mitt gamla hår.. :/ btw.. igga min fjortisstil dära.. xD
Puss Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0