Sängen

Ligger i sängen nu med värsta värken i örat.. Har öroninflamation, MEN GÅR TILL SKOLAN ÄNDÅ!? Jag har slagit i huvet eller nått... Men jaaa, är fett spidad..:ppppPpppPPPppPp
Shit asså.. Nej men ligger och messar med Sebastian och Mira:) myyysigt mysigt:)) ligger och planerar sommaren med den ena och Valborg med den andra..:p haha men har snackat med sötaste Jimmy idag om konfan, vi har kommit överens om att jag ska sjunga på konfirmationen..-.- yeah! Nej men då får folket höra mig sjunga första gången!!;) (sjunger inte alls bra!) haha men på fredag ska jag dra t möja med konfan..:) det är obligatoriskt (s?) haha men orkar inte skriva mer.. Kramp i tummarna! Mobilbloggar bara nuförtiden..:p haha men hare gött pussys!;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0