:))

Hejhej, har nt bloggat på länge.. men har haft fullt upp helgen.. :P kan berätta lite om helgen.. ;)
Fredag: Fest hemma hos viktor, jag tog det lite lugnt med drickan.. men hade inte ätit nånting, Sisko börja gråta och jag så jag försökte göra allt för att hon skulle kunna bli glad igen.. så jag tog ju ett snack med den personen som hade gjort henne ledsen, man gör inte sådär.. det är bara äckligt för den andra personen som ligger bredvid. Men nu säger jag inte att du är äcklig, du är en skit fin vän.
Lördag: Tog det chill på morgonen, sen drog jag och mira t djurö, och vi fick sällskap till bussen av Wixell och Markus :) men sen tog vi bussen t djurö iallafall, sen hämtade vi pengar av daddy :))
senare tog vi bussen till stavsnäs och gick hem till wixell, och sen så drog vi därifrån, och jag och mira drog vidare till gårn, så jag fick ju träffa min bror (calle) :))) sen drog vi hem och hade tvmys, sen somade vi :P
Idag: Lurade bror att jag gillade honom, och han gick på det.. :P 1 April idag!!! :P hahha men sen träffade vi Markus och han kom upp till oss så spelade vi Memorie sen kom Viktor och Patric :)) såå vi va med dom en liten stund.. sen drog jag upp.. JÄVLA SKIT VÄDER! det snöar ju.. -.-' men aja sen kom Markus och Mira upp igen, så vi fortsatte att spela.. men nu ska vi äta.. så bloggar säkert ikväll, så då blire bild! :)
Puss Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0