En sak ni borde veta!

Jag har väldigt svårt att säga nej till folk, hatar att såra folk, men det bästa e ju att säga sanningen.. det är nått jag måste lära mig.. att säga nej när jag inte vill eller nått liknande. Vissa hittar ju på bortförklaringar för att komma undan, men det ska man aldrig, Folk får alltid veta sanningen. Det har hänt en sak som slla typ vet om nu men jag snackade med 2 stycken idag om det att en tjej har fått reda på en sak som jag inte kommer skriva här på bloggen, det är en tjej som jag inte känner men jag vet mycke väl vem hon är och förstår att du är jävligt ledsen över det här.. säger bara förlåt.. vet inte vad jag ska säga.. men du vet vem du är!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0