Sovmorgon.

Halloj, har sovmorgon.. kom på det nu typ -.- haha typ 1 och en halvtimme kvar -.-
men iaf Leo ligger oh sover, lina har gått te bussen...:P ooo jag sitter här.
Juuuuste idag ska jag hem till pappaa!! :DDD
kuuuul va?! nee drev lite där då men..jaa igår va jag med mira,samira,felix,linus o poppe på sjösala?
haha linus asså, han är så jävla sjuk..? :P Aww,min älskling är kär! :)))
HAHAHAHAH juste mira skulle cykla igår, och hon hade en boll innanför tröjan, och då så såg hon inte diket, satt hon vurpade ner där, men hon kom faktiskt på fötterna men sen snubblade hon på cykeln precis efter och landa på magen satt hon tappa andan den stackarn! :P haha men iaf nu ska jag g o packa till pappa trorja..
satt hare så bra då:)
puuss

Älskar den här bilden på henne!♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, ganska <3

2011-09-12 @ 07:56:38
URL: http://loooviisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0