Sjuk -.-

Jaa.. rubriken säger allt.. är sjuk.. har skit ont i halsen, kan inte svälja det gör skit ont!
men aa ska sitta hemma och göra matte.. inte så kul, men måste göras!  annars kommer jag ligga efter -.-
men aa, ska snart titta på en film, o vila lite.. så jag blir bra imorn, för imorn bllir det åka till porrstugan hos mica! :P
haha men aa,min hund ligger och stirrar på mig, lite läskigt.. :O
inte så intressant då men.. nu ska jag till sängen och titta på film :)))
puuss

kan nån lista ut vad det jag håller på med?? jävla random bild,
men bjuder på den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-02 @ 21:27:54
Postat av: Oskar

Fan va snygg! kan man få ditt nummer? ;)

2011-09-02 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0