Saknar dig, och jag är helt jävla SERIÖS då!


Saknar det vi delade tsm, saknar alla våra minnen, saknar ALLT vi hade!
Vill inte vara ovän med dig eller nått sånt, vill bara att vi ska ha det så kul som vi hade förut.
kommer du ihåg i norrland? när det bara va du och jag, och inget att bry sig om, inget bråk elr nått sånt.
det va bara lungt, och vi hade sjukt kul, även fast det va öde där uppe. Älskar dig fortfarande, och vad som än händer så kommer du ALLTID att ha den största platsen i mitt hjärta, för har inte vart vän med någon såhär länge som jag är med dig, och har inte så starka minnen med nån annan. Har inte lika kul i skolan utan dig.. måste va med Hilda och dom.. kul liksom.. spela fot-king hela jävla rasten? Har gråtit mig till sömns dom senaste nätterna, Alltså när jag är hemma och är alldeles själv i mörkret. Hurfan skulle mitt liv vart utan dig?! Hurfan skulle jag göra stjänor, eller knyta skosnörerna (S?). Snälla vill bara att allt ska bli som förr, käns tomt utan dig, det känns som att nånting fattas hela tiden, och det är du.. är aldrig med dig längre.. det är därför det känns som att nånting saknas, det är ju du.. :(
Om du vill, och om du kan så vill jag bara få vara med dig en hel vecka, BARA du och jag.
Kommer du ihåg när du och jag va varje dag? då va allting jätte bra, tills nu..
vad vare vi sa? Lovisa ♥ Cissi
= Bästavänner föralltid! men vafan va det som häde?!
jo visst, du är min vän fortfarande och du har lika stor plats i mitt hjärta som du alltid har haft enda sen vi gick på dagis.
men vet inte äns om jag har nån plats kvar i ditt hjärta.. :/



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Saknar dig också </3

Såklart du har plats i mitt hjärta. Jag sa ju att du alltid kommer att ha det, varför skulle jag ljuga?

Jag älskar dig, vi kan väl bara ta o fixa allt så att allt blir bra. Tills allt blir som förut.

Damn darling i wish you were here! <3

Innan jag flyttar.. för då kommer vi säkert tappa kontakten.

Och hoppas ja flyttar till högst våren.

Tills dess kan vi väl göra tiden till en underbar tid. <3

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, JAG MÅSTE BARA BERÄTTA EN SAK! DU GJORDE SÅ ATT JAG SPYDDE NYSS.

JAG VET INTE VARFÖR HAHAHAHAHAH MEN DU VET KANSKE ATT JAG ÄR SJUK.! hahah vi ses väl snart i skolan... som vänner :) Men nu måste jag städa annars kommer Mamma dampa.. hon kommmer snart :p

Puss pårej :* <3

2011-09-29 @ 21:24:50
URL: http://loooviisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0