Nästa N.

Jaa rubriken kanske ni inte förstår, men det är det att MAMMA LÄSER MIN BLOGG! -.-
men ska åka till N med Poppe,Samira,Felix,Mira sen vet jag inte om det blir några fler,men vi får se :)
Jaa,Vi har typ börjat att umgås med Felix,Poppe o Linus HELA tiden nu.
Sköna grabbar asså! men det är typ dom vi är med nu för tiden :P
igår va jag ju hemma, och tittade på film med Emma K,Max,Lina o Leo :)  vi tittade på The Children.
sämsta filmen men ändå va den skiiiit äcklig o läskig! bara för att den va sämst är för att det va ett skit dåligt slut, men änså så visste man vad som skulle hända.. jaaa.. men nu orkar jag inte skriva mer...

Puuuss

Ful bild men jaja... bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0