Hallen igen då.. :P

Heejsan!
Idag har det vart som vanligt.. en tråkig skoldag... -.- Först hade vi Idrott, sen matte, sen engelska, sen spaaanska... och så gjorde sebastian illa mig IGREN -.- han drog undan stolen när jag skulle sätta mig så jag slog i min arm i bords-kanten... det är typ svullet o rött på den ''mjuka'' delen... tack sebastian-.-
men aa.. sen på svenskan så skulle jag dra te gurra med lovisa.. o massa skit..
sen drog vi till djurö och träffade Agnes A,Samira,Ebba och Mira :)
men sen så stack typ Lovisa o Agnes hem till Agnes.. Satt d va vi med Felix,Poppe,Alex o hampe istället :)
oså hade vi lite kul .. :))) haha inte misstolk! ;)
men sen drog felix o dom med 9 bussen... :(
satt då tog jag mira och samira halv 10 bussen :) och nu är jag hemma.. igen... :P
ååååhhh, är så jäääävla öööömmm i tänderna!!!-.-gör skiiit ont :(
aja men ska dra nu , hare så bra :)
puuuss

Jag just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0