.

Vafan har hänt med dig?! du är inte den ängel som jag va vän med förut? vill ha tillbaka den som du va förut.
visst du säger att jag är med mira hela tiden och att jag förändras när jag e med henne. men hon förändrar mig bara på ett bra sätt. hon hjälper mig genom svåra dagar och allting, som BARA du gjorde förut. och när jag blir dryg mot dig när vi är med mira och samira är bara för att du gör exakt likandant mot mig, te.x när vi satt på pendeln, så fråga jag varför du va så dryg, och så sa du ''för att du sitter här.'' liksom vafan har hänt med dig?!
Älskar ditt gamla ja. men vet inte vad som har hänt med dig..

vill ha tillbaka mina jeans så får du tillbaka dina.
om du har nått mer som är mitt så vill jag gärna vill ha tillbaka det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0