:)

BLANDAT
Vill du ändra ditt namn:
Ja, men inte nu.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer inte ihåg..

Vilken tid vaknade du idag: 10:38

Vad gjorde du igår runt midnatt: Smsade

Någonting som du längtar till: Den 28.onde :D

Senaste gången du träffade din pappa: Förrigår.

.En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: vet inte

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: vet inte, tror det..

Vad gör dig irriterad just nu: En sak... :P

Långt eller kort: va?

Vad gillar du gällande dig själv? Håret


DIN FÖRSTA
Piercing:
Öronen om det gills

Tatuering: Har ingen men ska skaffa

Bästa vän: Lovisa Lindstaf

Sport: Fotboll

Förälskelse: Anders Thonberg, men annars mitt seriösaste, Sebastian Pettersson

Alkohol du drack? Kir


RANDOM
Äldsta personen du kysst?
17

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2

Vad tycker du om kärlek? Gulligt, men jävligt jobbigt ibland, men det är bara att kämpa! :P

När kramade du någon sist? idag

Saknar du någon speciell person? jupp

Har du svårt för att bli kär? ganska

När kysste/hånglade du med någon sist? 2 eller 3 veckor sen

Ångrar du det? Nej :)

När fick du senast en komplimang? igår


 

HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös: haha neje :)

Hånglat med fler än 50 pers: haha nej ?

Gjort något riktigt dumt? jupp

något du verkligen ångrar? JA

ambulans? Ne

Blivit polisanmäld? Ne

Skämts över dina föräldrar? ja.. 

över dig själv? haha ja, om jag skämde ut mig för något

Sagt jag älskar dig och menat det? ja

droger? nej

dricker du? ibland

Vilka kläder sover du i? trosor, T-shirt

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? mm.. :/

Är du ensam nu? nee, min mamma, låssasfarsa och min morbror är hemma :)

Vill du gifta dig? vet inte

Vill du ha barn? ja, men när jag blir större :P

 

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? Jag :D

Du fick ett SMS av: Samira Sötaste Ahlgren

Såg dig gråta? Många, typ som Calle Werner,Lovisa Lindstaf,Martin Sidén,Viktor Ljung, men den allra sista jag snackade med då, det vaSAmira Ahlgren :)

Fick dig att gråta? Vill inte säga.. 

Du delade en cigg? Älsklingen (mira)

Skällde på dig? Owe.. eller rättare sagt bråkade med.. 
Du kysste? *****.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0