Läs om ni vill :)


Visste du att..

att jag vill ha - Jahrå! ;*
att jag lyssnar mest på - Dunk till typ lunga låtar
att jag pratar - Tyst ibland :P
att jag inte gillar - ''En viss person'' 
att jag avskyr när folk snackar - snackar skit om dom man "älskar".
att kärlek är - vackert men sårbart
att jag gillar att - vara med mina vänner.
att jag alltid kommer att - Älska dig :*
att sist jag grät var - i Fredags
att min mobiltelefon är - Normal storlek men ''lägg på'' knappen funkar inte..
att när jag vaknar på morgonen - är jag hungrig och röksugen
att innan jag går och lägger mig - Så säger jag godnatt
att idag har jag - legat i sängen..
att jag just nu tänker på - Att väcka samira och mira.
att i kväll ska jag - På True Talent
att i morgon kommer jag - Till skolan -.-
att jag hoppas - Att jag fortsätter att ha ett bra liv... :)
Har du:
Någon som förstår dig? Såklart :)
Någon som du saknar? mm.. En välldigt speciell person .. :/
Någon som du hatar? Inte hatad men välldigt ogillad..
Vem kramade dig senast? Thomas 
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Kommer inte ihåg... inga pengar på telen..  
Vem var du hemma hos senast? Mira
Har du några kärleksproblem? Jupp.. 
Har du pratat med någon idag? Nope.. precis vaknat
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? Nee, eller bara fnissat för mig själv (forever alone?)
Jag:

Är singel? jupp
Svär ofta? sorry dudes
Sjunger i duschen? hahhaah ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nee
Skrattar åt dina egna skämt? mmm välldigt ofta :P
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? kanske, men tror inte det :O
Har du:
piercingar? Öronen om det gills?
Syskon? En syster och två bröder
Jobb? nej..
För många vänner? pfft! man kan aldrig ha för många vänner!
Rymt hemifrån? jaa
Färgat håret? yes!
Bra självförtroende? sådäär , gör väl ganska galna saker ibland

Sagt "jag älskar dig" till någon? jadå!
Gjort något olagligt? jaa
Somnat i skolan?  typ...
Brutit ett ben? nej :)
Tappat bort mig i min hemstad? ?
Sett en fallande stjärna och önskat dig något? Yes! many times!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? jaa sorry pappsen..
En hemlighet som ingen annan vet? det har väl alla?
Sovit en hel dag? ungefär
Somnat gråtande? mm..
Ätit musslor? euuw! nee
Varit på en festival? jaa
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nepp
Blivit generad inför folk? ja......

Haft ett förhållande i under en månad? fattar inte...
Blivit kallad player? ja
Färgat ditt hår svart? ja, har svart nu

Vad:
Längtar du till mest just nu? Den 28onde :)))
Ska du göra i helgen? vet inte det än..
Har du för kläder på dig? Leopard ziperall
Gjorde du igår? Va med nikola,thomas,jack,samira och mira uteeee!
Ska du göra i vinter? festa sönder på nyår!
Åt du senast? kommer inte ihåg... det va ju igår..
Har du för mobil? sony ericsson W995 
Vad köpte du senast? vet inte...
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Springa som fan och skrika som in i hel*ete!

Vem/vilka:
Slog du senast? fina flickor slåss inte
Fick du sms från senast? Benis<3
Pratade du med? Samira
skulle du kunna göra allt för? Familjen, vänner och ''killen''
Kan du lita på mest? jaa du..
Vet mest om dig? Syster,Mira,lovisa o mamma
Sov du tillsammans med senast? Samira o mira
Allmänt:
Har du pussat en groda? när jag va liten..
Kan du hjula? jaa det tror jag,kunde senaste gången iaf..
Biter du på naglarna? ja sorry dudes
Är du EMO? mm såklart! varför inte liksom?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? åka långt åt helvete med personen och bah chilla Skulle du kunna hoppa fallskärm? jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Har du sjungit inför publik? mhmm... fyfan
Följer du mode? nej?
Är du hungrig? nee inte så..
Är du blyg? si sådär va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0