Saknar dig...♥

Det jag älska med dig, det va Att du acceptera mig för den jag va, du är en underbar människa att dela sitt liv med, du har så jäkla fina ögon, man smällter verkligen när man tittar in i dom, och med dig kunde jag va mig själv!

En natt så låg jag i sängen och smsade med dig, Jag fråga vem du gilla... Du sa att du inte skulle tacka nej till lovisa, min närmaste vän i klassen liksom.. om jag ska vara helt ärlig så kan jag verkligen inte släppa taget.. Tänker tillbaka när allting va bra, då det va vi.. Saknar dig, men det verkar ju som om du inte bryr dig.. Det ända du säger är okej, sen byter du samtals ämne..
Älskar dig, och jag vet att ''Jag älskar dig'' är en stark mening, men Jag älskar verkligen dig ''S''♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0