Från stavsnäs till djurö sen till stavsnäs igen.

Hejhej, just nu sitter jag hemma och chillar, ska tagga till bussen snart, ska till djurö och träffa sebastian lite snabbt, sen så ska jag dra till stavsnäs o träffa mira, sen sover jag där.. :)
min mamma och min fitt låssas pappa ska åka till turkiet imorn kl 12.. Skönt och slippa han ett tag!
bräka med han nu liksom..  men jaa idag har jag vart i skolan.. slutade halv 2 :)))
sen drog jag hem till pappa, sen messade sebastian mig och han fick låna ziperallen, och då fick han det.
men nu ska jag dra och hämta den igen.. men ni får hare så bra.. :)
bloggar säkert mer ikväll :)
puss:*

Kommentarer
Postat av: Ginger(Mr Carrot)

du får inga kommenterar på bloggen,du är mobbad!

hahhahah

2011-10-21 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0