Varför skulle det bli sähär just mellan oss?


Snälla samira, vill inte vara ovän med dig! :/
Mår verkligen dåligt över att jag har förlorat en fin och underbar vän som dig, för du va seriöst som en syster för mig.
Har gråtit 2 gånger nu över att jag mår skit över det här... Kommer du ihåg på pride, ung o barnholmarna på lina och malins fest? vi hade ju skit kul ju!
Du sa att jag hade förändrat mira.. sånafall på vilket sätt?
vill gärna veta det så jag kan förbättra mig så jag gör så att mira inte gör så..
för det kan ju vara så att mira förändras med åldern..
Det har jag märkt att lina har gjort.. och det kommer nog alla göra i den här skit världen.. snälla förlåt..
Går inte äns att förklara hur underbar du är, du är den roligaste,sötaste,underbaraste 96.an jag känner!
Vill verkligen inte ha det såhär...
Kan vi inte prata ut om saken?
För skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka dig..
Saknar dig.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0