Nu fan!

Nu har jag fan bestämt mig! jag släpper sebastian, han VAR en bra person, men är inte det nu, han är bara en jävligt dålig person, han VILL att jag ska bli ledsen.. Jag låter dig vara nu sebastian.
Nöjd nu eller?
det va väll så du ville.. jaa får väll hoppas att du får lovisa,agnes,sandra osv.. nån av dom..
Det är det du vill ju.

Det här skrev jag till dig för nån dag sen.. tänkte aldrig visa det, men nu göt ja g det.


Sebastian, Det va du som lärde mig hur fin kärleken va.. Men jag lärde mig också i slutet att man kan må så jävla dåligt så man bara vill ta livet av sig.. det är just så jag känner just nu, men jag tänker inte ha ett jävla skit liv, eller ta sjävlmord pågrund av dig, fastän hur mycke jag vill göra det.. Det är med dig jag vill dela mitt liv med.. Det är med dig jag vill älska.
INGEN ANNAN!
Utan dig så känns det som om mitt liv har stannat.. och jag är verkligen seriös då..
Mitt liv känns tomt utan dig, förstår du inte inte det?
Verkar inte som det.. alla säger att jag måste släppa dig, och gå vidare till nån annan, men det kommer aldrig funka..
Du va mitt allt, Du va bara min, du va den jag ställde upp för..
Du va HELA mitt fucking liv!
Vissa tillfällen brukar jag tro att Lovisa gillar dig, men vet inte.. men hon säger ju att hon inte gör det.. men men..


Kommentarer
Postat av: jojulolia

Bra Cissi..

2011-11-16 @ 19:40:42
URL: http://papill0n.devote.se
Postat av: Lovisa

MEN JAG GÖR INTE DET!

2011-11-17 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0