Vafan va jag för dig?

Va jag inget du behövde?? va jag bara din ''reserv'' tills du hittade någon ny?
Alla dagar har vart svåra, men det är iallafall några som finns för mig.. lr det tror jag iallafall.. :/
När vi va tsm så va det ett ryckte som spreds att du inte gilla mig .. det va nog det som va värst..
Jag vart sårad via ett fucking sms,
och nu har du en ny som du försöker satsa på bestäm vem du ska älska på riktigt!
Har en stor saknad... vill bara ha dig tillbaka.. :(
det skulle ju vara vi förevigt... eller?
Det har gått 6 månader nu sen du lämna mig.. men jag har inte glömt dig än... eller jag gjorde det ett tag.. men varje gång jag såg dig i skolan så vart jag skit ledsen innombords... -men jag försöker verkligen att lämna dig... men det går ju inte... :(
Jag minns när vi satt på bussen så tog du min hand.. det va då det verkligen kändes som du älskade mig..
Men nej.. så vare väl inte..  Vet inte äns om vi är vänner längre..
Du och jag? det betydde inget för dig.
Jag minns när vi bara va vänner vi messade typ 24/7 och sen när vi började va med varann .. fan va lycklig jag va då .. vi kramade varann hela tiden! och då menar jag verkligen hela tiden! sen börja vi gilla varann på riktigt.. fatta hur glad jag blev när jag fick höra av andra att du gillade mig.. Jag trodde verkligen att det skulle va vi ganska så länge! men nej så vart det inte...
men du mår iallafall bra nu eftersom du har en annan..
men om du mår bra så mår jag bra..
Men att du lämna mig.. det va det sista jag ville skulle hända..
Jag kommer ihåg när du sa till mig att du älska mig.. Va det på riktigt?
Aja du mår bra och det är det som är det viktiga..
du har krossat mitt hjärta, och nu måste jag börja om från början..
Finns ingen mening med att vara kvar..
ingenting känns rätt längre...
Jag har kvar ''A.t'' på armen.. och jag kommer aldrig låta det försvinna!
Jag älskar dig, Du vet vem du är..



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Finns Bästa vän!

Du har det jobbigt med honom, men folk som sårar är inte värd dina tårar.. '

Killar som lämnar dig har aldrig varit värda dig!

De finns massa skitungar som kan palya skiten ur än...

Säga att dom älskar än

Säga att dom ska finnas där för den..

Men när tiden kommer.. vart fan är dom då?

Dom skiter i en och man känner sig hjälplös, nere, förstörd osv.

De här gör dig baara starkare o tillslut så kommer det här inte vara not...

Men jag fattar att du inte kan glömma han för du prata om honom 24/7 och från första början när vi satt på bussen... du byggde verkligen upp känslor snabbt

Och sen... blev korta dumma svar från han typ som att han inte brydde sig.. han dumpa dig tillslut och du blev helt jävla sårad... du satt där o grät.. va kunde man göra? Jag visste att inget jag skulle säga och inget jag skulle göra skulle hjälpa dig att bli glad, skulle hjälpa dig att bli hel.!

Och sen sa vi hejdå och brände upp dom där papprena jag trodde verkligen att du hade glömt han då..

Men saker kan ju förändras och man bygger upp känslor igen eller så finns bara såren kvar i hjärtat?

Älskar dig älskling

Du är mitt ljus

Du är och kommer alltid att vara älskad av mig

Jag finns på mobilen om du behöver prata ut

Puss :* <3

2011-07-13 @ 16:01:02
URL: http://loooviisas.blogg.se/
Postat av: z i r r e s ♥

Love is like heaven but it can be painful as hell!

2011-07-14 @ 13:14:39
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0