Lovisa Lindstaf

Du får välja vilken låt du vill ha till den här texten jag kommer skriva till dig just nu... :)
Lovisa, Jag börjar med att säga tack!
Tack för allt stöd du har gett mig.. jag upskattar det verkligen!
Kommer du ihåg när du och agnes började va med varann..
vi höll på att glida isär..  satt en kväll grät jag typ i 1 och en halvc timme... och den ända som
kunde hjälpa mig då va min mamma... och lixom hur jävla mycke hjälper hon då?
jo det ända hon säger är att allt kommer bli bra.. Men du ska veta att jag älskar dig över alla mina andra vänner! du kanske inte tror mig.. eftersom jag inte visar det på nått sätt.. men du ska veta att jag försöker.. så att du inte ska lämna mig.. för jag vet inte vad jag skulle göra om du lämna mig.. eller jo jag skulle nog inte vilja leva längre.. för lovisa.. du är min kärlek,min luft,min andra halva och min allra bästa vän!  Seriöst, varje sekund med dig är ett minne!

Kommer du ihåg när vi satt inne på sergel och titta på alla snygga/fula killar och skratta åt dom? :)
Kommer du ihåg när vi tittade i den ''magiska'' boken på dagis? :)
Asså aa.. vi har skapat så många underbara minnen med varanndra... :)

Men aa om jag skulle skriva och beskriva hur jävla mycke jag älskar dig så skulle de ta minst 1 år att skriva det!


Älskar dig bästa Bästavän! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0