GODMORGON säger vi...?

Har vart på grönan idag, med bästavän :) vi hade skit kul :P
OMG! SÅG SKIT SNYGGA KILLAR!!!! FÖRST EN I TILT! SEN EN I POP-EXPRESSEN!!! :DDDD
hahah :P
men ska noooog sova nu, har ont i huvet och är skit trött... :/ haha men på söndag morgon ska vi till norrland.. det vart tydligen ändrat... vet inte varför .. men måste messa samuel då eftersom vi skulle tydligen träffas innan jag åkte.. och jag vettefan hur det kommer gå ihop eftersom jag ska packa och massa skit... -.- har äns inte börjat nånstans?! meeeeeeeeen vet inte vad jag ska skriva... ska gå och duscha, sen borsta tänderna ,sen borsta håret... osv.. :P haha intresseklubben antecknar! :P
men aja .. hare så braaa :)
puuuuss

haha åkbandet :P och mitt vänskaps arm-band av lovisa :)))) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0