!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KÄRLEK!

1) är du kär i någon nu? svar: vet inte.. :/
2) tror du på kärlek i första ögonkastet? svar: Asså.. jaa.. ibland..

3) Vad betyder kärlek för dig i livet? svar : Att älska någon som älskar tillbaka såklart :)
4) i ett förhållande måste man ..? svar : kunna lita på varandra
5) Hur märker man på dig att du e kär? svar : Pratar om personen hela tiden typ.. :P

VÄNNER!
1)
vad heter dina vänner som du hänger mest med? svar : Mira,Samira o lovisa :) 
2) Som en vän ska man...? svar : många ''BRA'' saker :) 
3) din bästa vän är...? svar : Lovisa & Mira :)

4) Vem var din barndoms kompis? svar : Lovisa :)
5) tycker du att du är en bra vän? svar : aa faktiskt :) eller? ;)

DJUR!
1)
hur många husdjur har du? svar : 3
2) isf.. vad för slags djur? svar : 1 hund, 2 katter
3) Om du skulle vara ett djur vad hade du velat vara då? svar : Katt ;)
4) nått husdjur du alltid kommer komma ihåg? svar : vene..
5) djur som du hatar? svar : ormar! spindlar! + småkryp .. :O

DÖDEN!
1)
Vad tror du händer efter döden? svar : Ingenting, man e död antar jag ? 
2) Är du rädd för döden? svar : Nej, tror inte det iallafall :P
3) Har du mist en nära vän? svar : Nope :)
4) Tänker du ofta på döden? svar : Nej
5) Har du någonsin varit nära att dö? svar : tror inte de.. 

FRAMTIDEN!
1)
vad tror du, du jobbar med i framtiden? svar : haha vet inte :P
2) Vad ser du i ditt framtida liv? svar : venne...
3) Tror du att framtiden närmar sig? svar : men vet inte! 

MAT!
1)
vad är den godaste maträtten tycker du? svar :Risotto eller vad det nu heter :P
2) vad är det äckligaste man kan äta? svar : sniglar eller nått annat skit?
3) Vad brukar du dricka på resturang? svar : cola eller vatten 
4) finns det nån fisk du tycker om? svar : vet inte..

UTSEENDE!
1)
är du naturligt blond? svar : Nej?
2) vilken ögonfärg har du? svar : blåa
3) hur lång e du : 167 ungefär :)
4) Om du fick välja en sak på din kropp du e stolt över skulle det vara..? svar : kan man välja håret? :P
5) om du fick ändra något på din kropp skulle det varit..? svar : min mun.. typ..
6) hur brukar du ha ditt hår? svar : utsläppt, snebena :)
7) vad brukar du ha för smink på dig? svar : på sommaren ingenting,men om jag ska till stan eller nått så mascara:)

8) en vanlig outfit för dig är..? svar : pallar inte...

FRÅGOR SOM :
Har du..?
1) Har du någonsin gråtit över att en kille dumpat dig? svar : jaa...

2) Har du snackat skit bakom ryggen på någon? svar : aa det har jag .. 
3) har du slagit till någon du varit sur på? svar:  jupp 
4) Har du fått en kille att börja gråta framför dig? svar : mm..
5) Har du gjort dessa frågor själv..? svar :  nej

skulle du..?
1) skulle du kunna dö för en kompis? svar :beror på vem det är.. 
2) skulle du vågat att färga ditt hår svart? svar : kanske... helst inte...
3) skulle du kunna vara tillsammans med en kille som var 5 år äldre än dig? svar : ja, har vart tsm med en som ät 4 år äldre.. :P
4) skulle du amputera ett ben för 1 miljon kr? Svar : NEJ?! ALDRIG!

vad har hänt nyligen

1) Vem fick du senast ett sms av? svar : Samuel :)
2) har du pussat någon nyligen? svar : vet inte .. kommer inte ihåg :P 
3) Har du kramat någon nyss? svar : jahrå :)
4) Vilken film såg du nyligen på? svar: 17 again :)
5) vad gör du just nu? svar: lyssnar på musik o skriver :P

saker man kanske inte visste om mig..?

1) Saknar en speciell person.. som INGEN vet vem det är :/

2) Fest röker/ Dricker
3) vet inte
4) vet inte
5) vet inte
6) vet inte
7) vet inte
8) vet inte :P


saker som får mig att vara stolt!

1) Mina vänner 

2) Min mobil! :P
3) Min familj

saker jag är beroende av!

1) ****
2) ****
3) Va med mina vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0