1 chans till...

Varför ska du alltid hålla på och göra illa mig o kalla mig fula saker?!
lixom är det så man gör åt sin tjej... och jag vet inte hur jävla många chanser jag har gett dig! alldeles för många tror jag.. Du har fått din sista chans nu.. och om du sumpar den så är det inte mitt fel.. bara satt du vet så älskar jag dig så otrolligt mycke men pallar bara inte sebastian... snälla jag vill verkligen inte lämna dig..för när jag skriver att jag inte vill lämna dig men att jag inte pallar mer så rinner tårarna ner... första gången vi två blev 1 så vart jag så jävla glad, 18/03-2011 är ett datum jag aldrig glömmer.. men sen så dumpade jag dig den 31/03-2011 och det ångrade jag så jävla mycke... men sen då fick du reda på att jag hade känslor för dig fortfarande satt vi började hålla på .. men sen så vart vi tsm den 06/05-2011 .. och vi är fortfarande tsm.. men du har slagit mig så många gånger.. men jag vet att det är på skoj.. men du gör så jävla hårt! och så när jag säger sluta så slutar du inte...
och det är det jag inte pallar... -.-
Men bara satt du vet så älskar jag dig fortfarande men inte lika mycke som jag gjorde förr... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0