Dagens.

DAGENS VILL HA: En person.. Ingen vet vem! mohahahahha! nej men seriöst.. ingen vet faktiskt vem jag gillar,saknar osv... Eller jo jag... :P
DAGENS KLÄDSEL: Svarta Midjebyxor, svart linne, Adidas tröja o svarta strumpor :) 
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Många
DAGENS PLANER: Sova just nu. :P men iaf nu på kvällen har jag vart med malin,max,emma,leo,lina o helen :)
(Folmer o My :))
DAGENS SAKNAD: /Veckans saknad/månadens saknad: En kille.. som är min VÄN inget annat.. :P
DAGENS DUMMASTE: Varje minut typ.. :P
DAGENS MISSLYCKANDE: Vet inte.. :P 
DAGENS DROG: Musiiiik
DAGENS KÖP: Har inte köpt nått
DAGENS GODIS: Nappar :) 
DAGENS HUMÖR: Feta glad/hyper
DAGENS CITAT: ''snacka inte skit, för det är du som får problem för det sen.''
DAGENS ROLIGASTE: Donken .. :P
DAGENS IDIOT: Benis... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0