Godmorgoooooooooon :)

Hejhej, just nu sitter jag i sängen.. hatar söndagar.. -.-
finns INGENTING att göra... aja men iaf.. usch har en j'vla smak i mun från igår, FAST jag borsta tänderna..
åt nån godis igår som smaka kondom.. :O

Haha men igår va det filmmys med Emma,Max,Leo o Lina :) det va mysigt, haha vi tittade på två skräckfilmer.. :P
höll fan på att skita på mig i slutet av den första :P det kom en jävla clown eller vad det nu va fram, haha slutade med att jag satt under täcket och typ dog av garv. medans jag typ grät :P
haha ludde asså :P messa ju med honom igår.. så jävla dålig humor han har asså :P
meen aa ska nog hitta på nånting nu.. Hare så bra :)

Bild från arkivet :)
Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0