Godmorgoon :))

Sitter i min säng nu, ska vänta tills klockan blir halv, för då ska jag gåå :)
till skolan alltså :)  haha men idag ska jag gå till klockis :) blir väll nån grej om konfirmationen (s?)
ahr inte gått dit på ett tag, känns inte som det iaf..
men jaa.. haha skrev 3 saker i min logg på fb igår.. kan visa ett foto när jag är klar..
men jaa.. idag är det lucia på morgon.. 9.an har det.. sen blir det de som står på schemat.
tråk tråk.. justefan.. vi har spanska idag.. -.- man lär sig fan inte ett skit!
eftersom vi  plusar på våran klass med andra 7.an... satt då kanske vi blir tyå 30 nånting..
men som tur va så har dom delat den igen.. men vi sitter bara i två olika rum.. :)
har fan stressat mig hela  fucking morgonen, eftersom jag inte hittade mina shorts till gympan..
när jag väl hittade dom så kom jag på att vi inte kommer ha nån gympa idag, eftersom det är fucking lucia..
trorfan att man inte ser nånting
ska skriva vad det står..
första: Men snälla.. världens gamlaste låt går på radion.. den här ''Vår julskinkan har rymt''
sen suger.. -.-
Andra: Ända sen jag lärde mig vad kärleken va för något, så har jag önskat att jag ville hitta den rätta..
När jag väl gjorde det så sumpa jag chansen..

Trejde: Roligt att man hittar en kille som är sjukt söt,som kan behandla en tjej så som dom ska behandlas och som är en av mina närmaste vänner, och så klart så ska han va på "G" med en annan...

haha men ni får ha det så bra :) för ska nog börja ta på mig jacka osv..
bloggar säkert ikväll :)

Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0