Facebook.

Skulle göra ett inlägg om varje person som gillade min status påmin blogg.
Och det vart typ 26 som gilla..:P
Men orka inte göra på alla :P
Marcus Tronet, En söt och sjukt snäll kille, vi gick på samma dagis och samma skola sen
efter, men jag tror han bytte nångång vid f.an... :/
Saknar honom iaf.. :)♥
David Blomstramd, är en skiiit söt och underbar kille som går i min klass,
haha han är typ glad hela tiden :)
Singel e han så haffa ;)♥
Ebba Öding, Älskar henne så grymt mycke!
hon finns när man behöver en, och är en person som aldrig sviker♥

Samuel Roos, Haha jag vart tvungen att ta den här bilden, älskar den! :P
men iaf Han är sjukt snäll och söt, o är en person man verkligen kan lita på, o berätta allt för.
Han är en kille som verkligen kan göra mig glad! :)♥


Sofie Hammarström, en sjuuuukt söt chey som är jätte snäll! :)
Vill gärna lära känna bättre! :)♥


Ellinor Nyberg, En jätte söt tjej, Säkert jätte snäll också,
Vill lära känna henne bättre :)

Hampus Brandt, aw nu kommer min bebis :)
Han finns när man behöver en,
och han är också en kille som kan göra en riktigt glad!


Alexander Samad, Känner inte, har aldrigt träffat..

Alexander Thorgren, Haha jätte snäll kille som går i min klass :)
söt e han, och singel också!
Haffa på cheyer ;)

Calle Werner, min söta bror! :)
Han e jättesnäll ibland :P
nee skoja han e snäll och så :)
Han går också i min klass :)

Johan Larsson, Haha en sjukt skön kille som går i min klass :P
Han garvar typ åt allt jag gör?:P
hahah men det är så han e :P


Benjamin (benis) Johansson, Jätte snäll kille som jag inte har träffat på länge.. :/
rätt synd faktiskt.. men jaa iaf, han är jätte söt :)♥


Vilma Nylander, en jätte söt tjej som går i 6.an :)
jätte snäll e hon också säkert.. :P♥


Emma Kainulainen, är sjukt snäll och söt :)
Kan prata med henne om allt!
hjälper mig genom saker! :)


Felix Håkansson, Är en jätte söt och snäll kille som jag inte har träffat på typ as länge..
men jaa iaf, tror han e singel ;)
Haffa! ;)♥

Robin Åkerstrand, Jätte snäll o söt, han vill tydligen inte att jag ska vara ledsen
och så.. så han hjälper mig och säger att jag kan prata ut om saken med honom :)♥


Marie Pfendler, är söt och verkar jätte snäll,
men känner inte.. o hon gick på djurö skola förut men har tyvär
flyttat till ett annat land.. vet inte vilket :S♥


Tim Karlsson, Jätte snäll och söt!
har en jääätte snäll pappa! :D
Och jaa, han e singel.. haffa! :P♥

Julia Blomstrand, Vi va typ bästavänner förut, vi gjorde typ lite olika saker,
T.ex tjuvröka, klättra på tak.. osv.. :P
Jaa, haha men sen flyttade hon, och vi har typ tappat kontakten tyvär..
men vi har iaf roliga minnen tillsammans :P

'
Alexander Weimarsson, är jätte snäll!
Har aldrig träffat honom men har snackat i tele med han några gånger.. :)

Mikaela Karlsson, Är en jätte snäll och söt tjej,
kan göra en jätte glad..:)♥


Sam Shamborg, är jäätte snäll, så sjukt snäll e han satt kan inte ens förklara det.. :P
men iaf.. träffade han på en kryssing :)♥


Ludvig Andersen,aw nu kom min lilla söta vän här :P Han är jätte söt, jätte snäll
han kan också göra mig riktigt glad!
haha han är skit skön, har så jävla dålig humor så den blir rolig..
och träffade han också på en kryssning :P♥




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för att man också fick vara med.

2011-12-21 @ 19:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0