Utegångsförbud.. fuckthis = faktiskt ;)

Det här är fan andra gången! haha ni vill inte veta varför jag har fått det xD lovisa har också fått det... men hennes mamma lite argare än min.. :P haha men min mamma frågade 1 fråga om och om igen satt tillslut fick jag damp och typ skrek och massa skit .. :O
haha men vi får de hur länge vi har utegångsförbud... -.-
inte kul alltså.. -.- men vafan hjälper utegångsförbud?
jo INGENTING!
e fortfarande lite sur på min mamma... för hon förstör mitt sommarlov...-.-
aja men idag ska jag väl sitta inne och tjocka mig.. -.- mammas fel..
men jag får ju inte gå ut... har seriöst damp!
vill ut och springa men det får jag säkert inte för då tror dom väl att jag ska springa iväg...?
haha fan vilken smart idé men nej :P
är inte så stygg..! :P
men aa... vet inte vad jag ska skriva.. nästa vecka så kanske vi ska träffa samme och william.. :)))
hahah då kanske vi ska tääääääälta :))) kul kul.. :P
meen aa har typ inge mer att berätta :)
saaaatt... jaa hare så bra dåe :) kanske bloggar senare ikväll:))
Puss på lilla rumpan! :P

jag just nu :))

Kommentarer
Postat av: Alice Herbst

fin bild!

2011-08-18 @ 12:05:33
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0